Társaságunk tagjai a társasházak kezeléséhez szükséges képesítésekkel és tapasztalatokkal rendelkeznek. Az iroda létszáma 6 fő, ebből egy fő csak műszaki tevékenységgel foglalkozik, akinek fő feladata felügyelni a Társasházak zavartalan működését.
Az általunk képviselt Társasházak között megtalálható minden kategória, a 2 lakásos társasházaktól a 192 lakásos társasházakig bezárólag (lakópark együttesek is).
Az általunk kezelt épületekkel kapcsolatos költségeket és bevételeket számítógépen vezetjük kifejezetten erre a célra kifejlesztett programmal/Profi Naplófőkönyv program/. Ennek során figyelembe vesszük a társasházi közösség igényeit:
Pl.: a költségek szétosztása tulajdoni hányad szerint, vízórás, nem vízórás közös költség, hátralékok kimutatása… stb. Természetesen, ha a Társasház közössége a költségeket nem tulajdoni hányad alapján akarja fizetni, ez akkor lehetséges, ha erről a közgyűlés dönt, figyelembe véve a törvényi előírásokat.
Fontos feladatunk a befizetések (közös költségek, bérleti díjak… stb.) figyelemmel kísérése és a hátralékok kezelése. Ennek során lépéseket teszünk az elmaradások behajtása érdekében is. A behajtás lépései: fizetési felszólítás, fizetési meghagyás, jogerős végrehajtás, valamint a Földhivatalnál a tulajdoni lapra való rájegyzés, szükség esetén árverezés. Kötelességünk a Társasházzal szerződésben lévő közüzemek és egyéb vállalkozók számláinak felülvizsgálata, a valós fogyasztások és teljesítések alapján azok ellenőrzése, majd a jogos követelésük kiegyenlítése.
Cégünk szerződéses gyorsszolgálattal rendelkezik, így a Társasházon végzett hibaelhárításokat figyelemmel kísérjük, azokat ellenőrizzük, majd a leadott és igazolt munkalapok átvizsgálása után ennek megfelelően fogadjuk el a számlákat. Nagyon lényeges a hibaelhárításoknál, javításoknál a hiba jellegének pontos meghatározása, mert ettől függ, hogy a költségeket a Társasház egésze vagy az adott tulajdonos viseli-e. Fontos ez azért is, mert amennyiben a Társasház épületbiztosítással rendelkezik kár esetén nem mindegy, hogy a biztosító milyen mértékben fizeti ki a Társasház kárát.
Folyamatosan nyomon követjük a kerületi Önkormányzat és a Fővárosi Önkormányzat által kiírt különböző pályázatokat. Az általunk beadott pályázatok 95%-a eredményes volt, ami azt jelenti hogy a Társasházaink a felújításokhoz különböző pénzügyi támogatásokban részesültek.
Társaságunk jogi képviselettel és felelősségbiztosítással rendelkezik.
Fontosnak tartjuk, hogy a Társasházak tulajdonosai válasszanak maguk közül Számvizsgáló Bizottságot.
A Számvizsgáló Bizottság hivatott a Társasház könyvelését ellenőrizni. Az általunk kezelt Társasházak 90 %-a így működik, tapasztalataink kedvezőek.
A Számvizsgáló Bizottság ellenőrzésén túl is biztosítjuk a törvényi előírásoknak megfelelően, hogy valamennyi tulajdonostárs betekinthessen a Társasház anyagába.
Igény szerint a közös költség befizetésről egyenlegközlőt küldünk a Tulajdonosoknak. (pl.: 3 havonta, 6 havonta).Működésünket, tevékenységünket a Társasház üzemeltetésével kapcsolatban a Társasházi Törvény határozza meg.
Társaságunk csak Társasházak közös képviseletével foglalkozik az ehhez szükséges képesítéssel munkatársaink rendelkeznek.
Az általunk kezelt Társasházak számláit döntően az OTP-nél vezetjük, de természetesen minden Társasház maga dönti el, hogy mely pénzintézetet választja számlavezetőként. Minden Társasház külön számlával rendelkezik, a közös költség befizetés történhet csekken, utalással, banki befizetéssel, stb.
Megköszönve figyelmüket!
Tisztelettel:
Hegyiné Vas Mária, ügyvezető
2022.03.17-től ügyfélfogadási időnk a következő:
Hétfő: zárva
Kedd: 8-16 óra (Előzetes bejelentkezés esetén keddi napon 16 és 18 óra közötti időpontban ügyfélfogadást tudunk biztosítani a bejelentkező ügyfeleknek)
Szerda: zárva
Csütörtök: 8-16 óra
Péntek: zárva
Hétvégén és Ünnepnapokon műszaki ügyeletet tartunk a 06-1/280-2320-as telefonszámon az azonnali elhárítási igénylő ügyekben.
NYITVATARTÁS
A Társasház elektromos hálózatának felújítása miatt 2024. április 9-én irodánk zárva tart.
A jelzett időszakbankeddi napon teljes áramkimaradássalm, a szerdai napon 8-12 óráig pedig időszakos áram ellátási gondokkal küzdünk. Ezen időszakok alatt sajnos a telefonszolgáltatásunkkal is problémák lehetnek.
Sürgős, azonnal elhárítást igénylő esetben kérjük hívják a 06-30/509-9088-as ügyeleti telefonszámot.
Köszönjük.